هتل های لوکس مشهد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

 

هتل جم مشهد

هتل جم یکی از هتل های 3 ستاره مشهد است که در خیابان پاسداران این شهر و در فاصله کمی از حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. این هتل در سال 1363 و در دوازده طبقه تاسیس شد و در سال 1393 بازسازی شد. تنها هشت طبقه از هتل برای اقامت استفاده می شود و بقیه طبقات کاربرد تجاری دارند. هتل جم دارای 154 اتاق است که دارای امکانات تلویزیون، یخچال، مبلمان، چای ساز، اینترنت بی سیم رایگان، حمام و سیستم تهویه مطبوع هستند. سه رستوران با نام های مریم، مروارید و چشم انداز در هتل جم وجود دارند که برای صرف صبحانه و غذا می توانید از آن ها استفاده کنید. سالن کنفرانس، سالن اجتماعات و مرکز تجارت هتل جم در طبقه نهم قرار داشته و با امکانات روز تجهیز شده اند. برای رفت و آمد به حرم می توانید از سرویس رایگان هتل که 8 نوبت در شبانه روز خدمات ارائه می دهد استفاده کنید؛هم چنین ترانسفر فرودگاهی برای شما مسافران تور مشهد هتل درویشی مرداد 98 به طور رایگان انجام می شود. از دیگر امکانات این هتل می توان به صندوق امانات، کتابخانه، پذیرش 24 ساعته، اتاق بازی، خدمات برای معلولین و فضای سبز اشاره کرد.

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد


هتل خیام مشهد

هتل خیام یکی از هتل های 3 ستاره شهر مشهد است که در خیابان شیرازی این شهر و در فاصله ده دقیقه پیاده روی از حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است. این هتل در سال 1375 افتتاح  در سال 1395 بازسازی شده است. هتل خیام دارای 70 اتاق از انواع دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت است که خدمات آن ها به صورت فولبرد ارائه می شود و دارای قیمت بسیار مناسبی هستند. در این اتاق ها امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، چای ساز، حمام یا لوازم بهداشتی، بالکن، تلفن، اینترنت و صندوق امانات وجود دارد. رستوران هتل با ظرفیت 100 نفر انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت مطلوب برای شما مسافران تور مشهد هتل درویشی شهریور 98 سرو می کند. از دیگر امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، لابی، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس، آسانسور و پارکینگ اشاره کرد.

هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد


هتل آتور مشهد

هتل آتور یکی از هتل های دو ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا 16 قرار دارد. این هتل در فاصله بسیار نزدیک و حدود 1.5 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است و فاصله آن تا فرودگاه حدود 8 کیلومتر است. هتل نوساز است و در سال 1396 افتتاح شده است. این هتل در 6 طبقه و با 24 واحد اقامتی پذیرای شما مهمانان و زائران تور کیش می باشد. واحدهای اقامتی هتل از نوع اتاق دوتخته، سه تخته و سوئیت است که دارای امکانات یخچال، تلویزیون، چای ساز، اینترنت بی سیم رایگان، حمام با لوازم بهداشتی، کمد باس و مبلمان هستند. رستوران هتل با ظرفیت 110 در طبقه همکف قرار داشته و انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت مطلوب سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به تاکسی سرویس، خشکشویی، روم سرویس، آرایشگاه، گشت نیم روزی و لابی اشاره کرد.

هتل آتور مشهد

هتل آتور مشهد

هتل آتور مشهد


هتل سراج مشهد

هتل سراج یکی از هتل های 2 ستاره شهر مشهد است که در خیابان طبرسی این شهر قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم قرار گرفته و تنها ده دقیقه پیاده روی تا آن فاصله دارد و فاصله آن تا فرودگاه 25 دقیقه می باشد. هتل تقریبا نوساز است و در سال 1394 افتتاح شده است. ساختمان هتل 9 طبقه بوده و دارای 54 واحد اقامتی است و خدمات خود را به صورت فولبرد به شما مسافران تور مشهد ارائه می دهد. واحدهای اقامتی هتل سراج از نوع اتاق و سوئیت است که بسیار تمیز بوده و امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، حمام و لوازم بهداشتی را دارا می باشند. هتل دارای دو رستوران در طبقه اول و طبقه منهای دو است که یکی از آن ها با منوی بوفه و دیگری با منوی انتخابی از شما پذیرایی می کند. دیگر امکانات هتل سراج شامل کافی شاپ، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و امکانات برای معلولین اشاره کرد.

هتل سراج مشهد

هتل سراج مشهد

هتل سراج مشهد

 

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد،رزرو هتل های مشهد،معرفی هتل های مشهد،هتل های 5 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی